czwartek, 22 marca 2012

HAPPY BIRTHDAY KAPUCZINA!

Moje dni są teraz wypełnione po brzegi. Dlatego też nie miałam czasu zamówić 'kapuczinowego' tortu , ani stworzyć urodzinowego setu z balonikami. Tak czy owak, blog ma dziś swoje pierwsze urodziny. Nie wierzę, że minął już rok. Wciąż czuję się, jakbym dopiero zaczynała. Ale może lepiej, żebym pozostała z tą myślą do końca, bo dodaje mi motywacji i energii by starać i rozwijać się dalej. Jednak Kapuczina to nie tylko ja, a tak naprawdę ludzie, którzy ją tworzą: fotograf Szymon Brzóska, tłumacz Przemysław Kreft, firmy, z którymi współpracuję i najważniejsi Wy- moi czytelnicy. Bez Was to miejsce nie mogłoby istnieć, a ja bez niego... Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko podziękować.

 Photos by Szymon Brzóska

Shoes- fleq.pl
Necklace- handmade by Szymon Brzóska
Bag- RiB Style (designed by Wioletta Wabnic- Rydz)
Bracelets- Bransoletki, diy
Sweater- H&M
Leggins- sh

My days are now filled to the brim. That is why I didn't have time to order 'kapuczina' birthday cake, neither did I create a birthday set with balloons. Anyway, the blog has its first birthday today. I don't believe a year has passed. I still feel like I was just starting. But maybe better if I remained with the thought to the end, because it gives me motivation and energy to try and develop further. But Kapuczina is not only me, but really the people who create it: photographer Simon Brzóska, translator Przemysław Kreft, companies I work with ,and most importantly, you - my readers. Without you this place would not exist, and without it I wouldn't either ... There's nothing left but to thank you.